Көрсеткіштерді беру
560-900
Тәулік бойы автожауап беруші
Байланыс-орталығы
702-202
жұмыс күндері: 8.00-18.00 сб, жб: демалыс
МЕКЕНЖАЙЫ
ЖОҚ
Email
ЖОҚ
Whatsapp-Bot
Telegram-Bot
Телефон
Для физ. Нет
Для юр. Нет
Қызметтің негізгі түрі
БІЗДІҢ НЕГІЗГІ КӨРСЕТКІШТЕР (2023 ЖЫЛҒЫ ЖАҒДАЙ БОЙЫНША)
16.12.2024
Мерекелеріңізбен! ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ТӘУЕЛСІЗДІК КҮНІ ҚҰТТЫ БОЛСЫН!
Мерекелеріңізбен! ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ТӘУЕЛСІЗДІК КҮНІ ҚҰТТЫ БОЛСЫН!...
ОҚИҒАЛАР, ДАТАЛАР, ТАРИХ
2004
2004 жылғы 28 қыркүйекте Қазақстан Республикасының энергия беруші ұйымдардың электр энергиясын беру жөніндегі қызметті энергиямен жабдықтау жөніндегі қызметтен бөлу туралы заңнамасының талаптарына сәйкес «Шығысэнерготрейд» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі құрылды. Серіктестікті америкалық AES корпорациясы басқарады.
2006
Шығыс Қазақстан облысының ірі елді-мекендерінде дербес қызмет көрсету орталықтары ашылуда.
Көмекші функциялардың аутсорсингі алғаш рет қолданылады (төлемдерді қабылдау, тұтынушыларды ажырату/қосу, есептеу құралдарының көрсеткіштерін алу). Электр энергиясына ақы төлеудің баламалы тәсілдері енгізілуде.
2008
Сапа менеджменті жүйесі енгізілуде. Серіктестіктің негізгі бизнес-процестері сипатталған. ISO 9001:2000 бойынша «электр энергиясын көтерме сатып алуды жоспарлау және ұйымдастыру, электр энергиясын тұтыну режимдерін орталықтандырылған жедел-диспетчерлік басқаруды жүзеге асыру, электр энергиясын бөлшек саудада бөлу және сату, сондай-ақ электр энергиясын тұтынушыларды телефондық қолдау қызметтері мен тапсырыстарды өңдеу орталықтарының қызметін жоспарлау және ұйымдастыру саласында» Серіктестікті сертификаттау сәтті жүргізілуде.
2010
Кәсіпорында шығындарды оңтайландыру мақсатында APEX бағдарламасы шеңберінде КАЙДЗЕН үздіксіз жақсарту стратегиясы мен жобалары іске асырылуда.
2012
Серіктестік «Самұрық-Энерго» АҚ-ның сенімгерлік басқаруына өтеді. Байланыс орталығының активтері қабылданды, Өскемен және Семей қалаларының тұтынушыларына энергиямен жабдықтау және сумен жабдықтау мәселелері бойынша жедел ақпарат беріледі. Өскемен және Семей қалаларында «электрондық кезек» ағындары жүйесі құрылуда.
2014
Серіктестіктің shygys.kz корпоративтік сайтында клиенттердің online режимінде «Шығысэнерготрейд» ЖШС дерекқорынан ақпарат алу мақсатында жеке тұлғалар үшін жеке кабинет енгізілуде.
Жеке тұлғаларға қызмет көрсету бойынша байланыс орталығына 12 шалғай елді мекен қосылады, Өскемен және Семей қалаларындағы заңды тұлғаларға қызмет көрсету үшін бірыңғай нөмір ұйымдастырылады.
2016
«Жеке кабинет» пайдаланушылары үшін Android және iOS негізіндегі мобильді құрылғыларға арналған нұсқалар қол жетімді. Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы электр энергиясына ақы төлеу тәсілдері енгізілді: Серіктестіктің 7 учаскесінде электр энергиясы үшін төлемдерді қабылдау бойынша орнатылған. Qiwi – әмиян арқылы электр энергиясын төлеу сервисі енгізілді.
2018
Өскемен қаласының Үлбі және Октябрь учаскелері қызметкерлерінің функционалдық міндеттері бөлінді. Қайта ұйымдастырылғаннан кейін бір учаске Өскемен қаласы бойынша барлық жеке тұлғаларға, екінші учаске - заңды тұлғаларға қызмет көрсетеді. Instagram-да жұртшылықпен байланысты жақсарту үшін ШЭТ есептік жазбасы құрылды. Байланыс орталығы Серіктестіктің сайтынан «Жеке кабинеттен» өтініштерді пысықтайды. Пысықтау оnline режимінде жүрігізіледі.
2020
ҚР бойынша ТЖ режимі кезінде 1 сәуір мен 31 мамыр аралығында Серіктестік тұрмыстық тұтынушылар үшін тарифті 1 деңгей бойынша 2%-ға дербес төмендетеді. ТЖ кезеңінде мемлекеттен атаулы әлеуметтік көмек бойынша коммуналдық қызметтерді өтеуді есепке алу үшін Серіктестік тұтынушыларға өтінім беру бойынша қызмет көрсету үшін екінші байланыс орталығын құрды. shygys.kz сайтының интерфейсі мен дизайны жаңартылды.
2022
Telegram-Bot қызметін енгізу. Дауыстық поштаға көрсеткіштерді беру қызметін енгізу. Өскемен қаласында және Семей қаласында КҚКО жұмыс кестесін түзету. Байланыс орталығының жұмыс кестесін түзету (сағат 19.00-ге дейін).
«Шығысэнерготрейд» ЖШС орталық кеңсесінің мекенжайын өзгерту (Өскемен қ., Чехов к-сі, 70).
2005
Кәсіпорынның ұйымдық құрылымы құрылды, ол Шығыс Қазақстанның барлық аумағында құрылымдық бөлімшелердің дамыған желісімен сипатталады. «АPLOS» тұтынылған электр энергиясы үшін төлемді автоматты есептеу бағдарламасы құрылып, алғаш рет енгізілді. Серіктестік Қазақстанның энергиямен жабдықтаушы ұйымдарының ішінен бірінші болып кассалық әдістен тұтынылған электр энергиясы үшін төлемді есептеу әдісіне көшті.
2007
Жедел ақпарат беру үшін AES компаниялар тобының бірыңғай Call-орталығы жұмыс істей бастайды, онда энергиямен жабдықтау және жылумен жабдықтау мәселелері бойынша ақпарат беріледі. Серіктестікті сертификаттау бойынша дайындық іс-шараларын әзірлеу және іске асыру жүріп жатыр.
2009
Электр энергиясы үшін ақы төлеудің баламалы тәсілдері енгізілуде (сайт арқылы төлеу, HandyPay, төлем терминалдары). Негізгі қызметпен байланысты қызмет түрлері бойынша қосымша табыс алу бойынша жобалар әзірленуде және енгізілуде (шоттың артқы жағында Жарнама орналастыру, есепке алу аспаптарын сату, жарықдиодты өнімді сату, жалпы үй желілеріне қызмет көрсету). Тұтыну көлемі бойынша сараланған тариф енгізілуде.
2011
Серіктестік жұмыс жасау кезеңінде алғаш рет жылды пайдамен аяқтады. Серіктестік ISO 9001: 2008 бойынша қайта сертификаттаудан өтеді.
2013
ISO 9001: 2008 талаптарына сәйкестігі бойынша 4-ші бақылау аудитінен өтті. Корпоративтік басқару жүйесі енгізілуде: басқару органдары құрылады, Серіктестіктің ішкі нормативтік құжаттамасы әзірленеді және енгізіледі, кәсіпорын стратегиясы, кәсіпорын стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары әзірленеді.
2015
Комиссиясыз төлемдерді қабылдау бойынша автоматтандырылған кассалар бойынша пилоттық жоба іске асырылды, оның басты артықшылығы тұтынушының дербес шотына төлемдерді лезде есептеу және ақша қаражатын өткізу қауіпсіздігі болып табылады. Жаңа қызметтер енгізілді - ұялы телефонға электр энергиясы үшін төлем шотын алу және SMS-хабарлама жіберу арқылы берешек туралы ақпарат алу. Серіктестіктің сайты жеке кабинетте «Есеп айырысу калькуляторы» жаңа қызметімен кеңейтілді, оның көмегімен күтілетін есептеу бойынша есеп айырысуға болады. Корпоративтік www.shygys.kz сайтында бірінші басшының блогы енгізілді.
2017
«Шығысэнерготрейд» ЖШС Өскемен және Семей қалаларындағы дербес қызмет көрсету орталықтарында қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында операторлардың жұмысын бағалау үшін «Дауыс беру түймелері» жүйесі орнатылды.
ISO 9001:2015 халықаралық стандартының талаптарына сәйкестікке сапа менеджменті жүйесінің қайта сертификаттау аудиті сәтті өтті.
ISO 9001: 2015 халықаралық стандартының талаптарына сәйкестікке сапа менеджменті жүйесінің қайта сертификаттау аудиті сәтті өтті.
2017 жылғы желтоқсанда «Шығыс Қазақстан энергетикалық компаниясы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі «ШҚ АЭК» АҚ-ның жалғыз акционері болады.
2019
Тұтынушыларға ыңғайлы болу үшін «Шығысэнерготрейд» ЖШС Сол жағалау учаскесі ашылды. «Шығысэнерготрейд» ЖШС-нің Instagram (shygysenergotrade) аккаунты құрылды. Байланыс орталығы тел. № +7 771 302 20 75 WhatsApp арқылы электр энергиясын қосуға өтінімдерді қабылдайды. 2019 жыл энергиямен жабдықтау нарығында «Шығысэнерготрейд» ЖШС-нің 15 жылдық мерейтойымен атап өтілді.
2021
Байланыс орталығының интерактивті мәзірін өзгерту бөлігінде БО-на дауыстық хабарламаны енгізу. Шот-хабарламаның жаңа форматын енгізу. Сайтта «Жеке кабинет» дизайны жаңартылды және енгізілді. Корпоративтік Сайтта қызмет көрсету сапасын бағалау бойынша тұтынушыларға электрондық сауалнама енгізілді.
2023
«Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын орындау аясында компанияда Мобильді қосымша және WhatsApp-Bot сервистері енгізілді.Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес, электр энергиясы Электр энергиясын бірыңғай сатып алушыдан – ҚР Энергетика министрлігінің ведомстволық бағынысты ұйымы – «Жаңартылатын энергия көздерін қолдау жөніндегі қаржы-есеп айырысу орталығы» ЖШС-нен («ЖЭК жөніндегі ҚЕАО» ЖШС) сатып алынады. Байланыс орталығының жұмыс кестесі (сағат 18.00-ге дейін) түзетілді.
Волонтерлік қозғалыс шеңберінде төрт іс-шара өткізілді.